Шляхи застосування принципу природовідповідності у сучасній школі
Ян Амос Коменський обгрунтував принцип природовідповідності у навчанні, який полягав у тому, що підбір способів та методів навчання відбувався відповідно до вікових та психологічних особливостей учнів, їх природних здібностей та досвіду. Такий підхід актуальний дотепер.
Способи реалізації:
- Використання різних форм і методів, що дозволяють розкрити суб'єктивний досвід учнів.
- Створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу.
- Стимулювання учнів до висловлювання, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, отримати неправильну відповідь.
- В ході уроку використовувати дидактичний матеріал, що дозволяє учням обрати найбільш важливі для них види, форми роботи.
- Оцінювати діяльність учнів не лише за кінцевим результатом "правильно", "неправильно", але і у процесі їх дослідження.
- Заохочувати прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи.
- Створювати педагогічні ситуації спілкування на уроці, що дозволяють кожному учневі проявити ініціативу, самостійність,вибірковість у способах роботи.
- Створювати умови для самовдосконалення учнів.
Матеріал розроблено за допомогою: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/interaktivne-navchannya.html
Комментарии
Отправить комментарий