Шляхи застосування принципу природовідповідності у сучасній школі


Ян Амос Коменський обгрунтував принцип природовідповідності у навчанні, який полягав у тому, що підбір способів та методів навчання відбувався відповідно до вікових та психологічних особливостей учнів, їх природних здібностей та досвіду. Такий підхід актуальний дотепер.

Способи реалізації:
  1. Використання різних форм і методів, що дозволяють розкрити суб'єктивний досвід учнів.
  2. Створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу.
  3. Стимулювання учнів до висловлювання, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, отримати неправильну відповідь.
  4. В ході уроку використовувати дидактичний матеріал, що дозволяє учням обрати найбільш важливі для них види, форми роботи.
  5. Оцінювати діяльність учнів не лише за кінцевим результатом "правильно", "неправильно", але і у процесі їх дослідження.
  6. Заохочувати прагнення учнів знаходити свій спосіб роботи.
  7. Створювати педагогічні ситуації спілкування на уроці, що дозволяють кожному учневі проявити ініціативу, самостійність,вибірковість у способах роботи.
  8. Створювати умови для самовдосконалення учнів.
Матеріал розроблено за допомогою: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/interaktivne-navchannya.html

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія, як один із кращих засобів засвоєння навчального матеріалу.

Питання виховання та шкільної дисципліни у працях Коменського

Урок №1 (Математика)